مجله زیبایی

پچ زیر چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

پچ یا ماسک زیر چشم چیست؟

پچ های زیر چشم با مرطوب کردن پوست ظریف زیر چشم، نقش حیاتی در مبارزه با سیاهی، پف، چین و چروک و خطوط ریز دارند. آنها حاوی مواد ضروری هستند که در هدف قرار دادن نگرانی های ذکر شده مفید هستند و نقش بسزایی دارند.

پچ های زیر چشم، جز ماسک هایی هستند که به طور خاص برای پوست ظریف زیر چشم طراحی شده اند. این تکه‌ها معمولاً از هیدروژل ساخته می‌شوند، با این حال، پچ هایی وجود دارند که از پارچه و سلولز زیستی نیز در میان سایر مواد سازگار با پوست ساخته شده‌اند.

پچ های زیر چشم با سرم‌ها یا اسانس‌هایی آغشته می‌شوند که با ویتامین‌های غلیظ، مواد معدنی و سایر مواد ضروری که به رفع نگرانی‌های مداوم پوست کمک می‌کنند، غنی شده اند. پچ های زیر چشم اولین بار توسط دانشمندی از کره جنوبی اختراع شد. در ابتدا تکه های چشمی از پارچه ای آغشته به امولسیون ساخته می‌شدند که باعث چسبندگی چشم می‌شد.

این پچ های زیر چشم در روزهای اولیه شبیه چسب زخم بودند؛ با این حال، با پیشرفت‌های صنعت و آگاهی روزافزون در مورد مراقبت از خود در بین افراد، پچ ‌های زیر چشم به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که مقرون به صرفه شده‌اند و از نظر طراحی و عملکرد نیز بسیار ارگونومیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *